Hangisini Seviyorsunuz ?

Patito Feo Şarkıları Dinle

patito feo,patito feo dizisi,patito feo şarkıları,patito feo şarkı,dinle,izle,patito izle,patito feo izle,patito feo atv
Patito Feo Şarkıları

Patito Feo dizisindeki patito'nun söylediği şarkılar.



Güzel söylüyor dimi

80 yorum:

  1. evt gerçekten güzell söylüyolarr

    YanıtlaSil
  2. EVET COXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX GUZEL NE KELIMEEEEEEEEE

    YanıtlaSil
  3. bence çok güzel söylüyor

    YanıtlaSil
  4. Jeneril müziğinin adını biliyorsanız yazar mısınız acaba ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bnok patyito gzlk abntoı nsfviasnfıv hahahahaha

      Sil
  5. kiz çok çirkin ama sesi güzell

    YanıtlaSil
  6. om guzel oluyoo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. antonolla değil antonella

      Sil
  7. bayılıyorum las divinasa çok seviyorum çok güzel sesi war kendiside çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mall aptal öküz las divinas diye biri yok o şarkı ismi aptal

      Sil
    2. illa güzel mi olmak lazım.patito belki de senden güzeldir.bidahada kimsenin arkasından atma canım.

      Sil
    3. paito kimseden güzel olomazz cnm. sn hariç. sn boka bnzysun

      Sil
  8. yha kimse bize yaklaşamaz bir amaçla yarışamaz bize bomba derler bomba asıl canlı bomba var burda şarkısı nasıl bulunuyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece las divinas yaz gelir canım.

      Sil
  9. bence hiç güzel değil bokum bile ondan daha iiiiiiiii

    YanıtlaSil
  10. evet ya nasıl bulunuyor ben ikisini de seviyorum 11 yaşındayım sizi seviyorum

    YanıtlaSil
  11. hem ole değil o şarkı kimse bize yaklaşamaz divinasla yarışamaz çünkü bize derler bomba gerçek bomba bak burda bilirsinki kural koyar okulda çünkü biziz burdaki en rukuş........ devamını arayın bulun

    YanıtlaSil
  12. sesını cok ama cok begendım

    YanıtlaSil
  13. bence matias o kadarda yakışıklı değil justin bieber daha çok yakışıklı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok artık!!

      Sil
    2. aynen justin biber tipsizin teki

      Sil
    3. var artık. bir de eki kabarttıık! hahaha :D

      Sil
  14. bnce o kötü olan kız çokgüzel aynı saç kesimini yaptırmak istiyorum hatta yaptırıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kötü olan kz antonella mı? ben ondan 100000 kat daha güzelim

      Sil
  15. o şarkıyı las divinas yazarak bulabilirsiniz . aynı zaman da o kötü kız dediğinizin gerçek adı da brenda asnicar.
    kısacası :

    brenda asnicar : las divinas

    YanıtlaSil
  16. patito gerçekte çok güzel

    YanıtlaSil
  17. o bokum bile daha iyi deyen kişi bi şarkı söylesin bide onu görelim

    YanıtlaSil
  18. bencede patito çok iyi kalpli ve güzel

    YanıtlaSil
  19. Antonella çok güzel ama patito daçok güzel ikisi de eşit.antonella ve Patito haricinde kimse bu kadar güzel şarkı söyleyemez VE SÖYLEMEYECEK...

    YanıtlaSil
  20. git işine herkes söler be bnm sesim antonellanınkine bin basarr

    YanıtlaSil
  21. ben çok beğendim çoq güseldi

    YanıtlaSil
  22. patitonun bölümlerini izleyebileceğim bi site sölermisiniz

    YanıtlaSil
  23. www.patitofeo.tv

    YanıtlaSil
  24. bence patito hem güzel sesli hem iyi kalpli hemde çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bokum patito feodan daha güzeldir.

      Sil
  25. süper patito hayranımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  26. gerçekten çok güzelsiniz bayılıyorum patito feoya hele las divanisle popülerasa

    YanıtlaSil
  27. oyuncularınhepsi güzel amamatiyas başka bigüzel

    YanıtlaSil
  28. bok patito sesi de kendisi gibi bok.siktir git patito

    YanıtlaSil
  29. Süpersin patito feo sana bayılıyorum.Sesin çoooooooooooooooooooooooooooooooook güzel.:D

    YanıtlaSil
  30. patito tam bir taşralı ördek

    YanıtlaSil
  31. hem şarkı öyle değil böyle yazılır .............. kimse bize yaklaşamaz divinasla yarışamaz çünkü bize derler bomba gerçek bomba bak burda tabiki ben ve antonella yani brenda asnicar gibi

    YanıtlaSil
  32. yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  33. bilirsin kim kural okulda çünkü biz burdaki en bir kuğ akla ne eserse can ne çekerse onu yaparız biz, baksana bana çirkin yasak burda kenara yaz yada tut aklında şu ne çirkin bak bir tanede orda yok onlar aslında burda

    YanıtlaSil
  34. yaaa!buraya şarkı yazmanın ne anlamı var acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ya ne salakça bişi bu

      Sil
  35. bende aynısını hatta daha güzelii söylüyorum ha birde no no no las populares

    YanıtlaSil
  36. nabalım sn daha iyisini söylüyosan sen anca bok gibi sölersi n bnce onlar harika söylüyo sen karga gibi sölersin adsız salk kız bnim adım selin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen ona ne karışıyosun be?

      Sil
  37. bence çok güzel bayılıyorum patitoya ya antonella da çok güzel matias da çok yakışıklı daha doğrusu hepsi çok güzel ben ilayda bay bay hıı bide keşke sizle tanışabilssem

    YanıtlaSil
  38. hey ben brenda nın türkiyedeki kuzeniyim. brenda hepinizi kucak dolusu seviyoyor.ve küfür etmemelerini söylüyör. ben eda

    YanıtlaSil
  39. patito güzel bence siz göremiyorsunuz herhalde küfür eden kız gerçek kız değildir

    YanıtlaSil
  40. bu film çıgınnnnnnnnnnnnn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  41. Patito Feo çooooooooooook güzel bir dizi ama illa sevmiyorsunuz diye kötü sözler söylemeniz gerekmiyor

    YanıtlaSil
  42. patito senin şarkınla dansını yaptım sana sana bayılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. patitonun şarkısıyla dansını yapcağana ona güzel olması için bir iksir yap daha iyi. gerçek hayatta da çok çirkin zaten.

      Sil
  43. hem laura esquivel hem de brenda asnicar çok güzel her ikisini de çoooooooooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  44. bu diziyi ilk izlediğimde patitoyu daha güzel bulmuştum güzellik olarakta ama antonellanın sesininde kendisinin daha güzel olduğnu anladım

    YanıtlaSil
  45. iğrenç söylüyor

    YanıtlaSil
  46. antomun sesi çoook daha güzel

    YanıtlaSil
  47. MERHABA SİZİ ÇOK SEVİYORUM ÖZELLİKLE PERFACTO, PATİTO VE EN GÜZELİ ANTONELLAYI ÖRNEK ALIYORUM ANTONELLA VE MATİYASI ÇOK DAHE SEİYORUM. ALL İZ VELL HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  48. patito sevgilin çok tatlı beni seven m gibi

    YanıtlaSil
  49. cok guzel soyluyolarr.antonella manken

    YanıtlaSil
  50. patito yu çok ama çok seviyorum
    ve seside muhteşem

    YanıtlaSil
  51. patito nun sesi harika patito yu çok ama çok seviyorum ve şarkılarıda çok güzel söylüyorlar
    patito feo diziside harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dünyanın en çirkin kızı üstelik gerçekte de çok çirkin gerizekalının teki be o salk salak bakıyo avanak bakış

      Sil
  52. evet güzel söylüyorlar

    YanıtlaSil
  53. evet güzel söylüyor

    YanıtlaSil
  54. ben çok güzel bir kızım okuldada en güzel kız benim ben antonella dan bile daha güzelim hem antonella nın güzelliği makyajla oluyor benim ise herkes doğal halimle güzel buluyor yani anladığınız gibi ben makyajsız bile çok güzelim çok güzel bir sesim var ve harika dans ediyorum güzelim divayım çoğu kişi en güzeli benim yazıyor ama onlar kendilerini kandırıyorlar her zaman en güzeli ben olacağım by by çirkinler ve ezikler

    YanıtlaSil
  55. evet güzel söylüyor

    YanıtlaSil
  56. merhaba arkadaşlar bu bloga bayılıyorum patito feo dizisi en çok sevdiğim dizi orada herkesi çok seviyorum patito antonella tamara sol pia caterina luciana özellikle en çok sevdiğim josefina matias ve lucas ta harika filmde carmen ide çok seviyorum neyse hepinizi kucak dolusu seviyorum by by

    YanıtlaSil
  57. yhaaaa bnm cnm cnm yourmlrm hç hç yaynlnmıyr ama bk bk yrmlr yynlnyr.

    YanıtlaSil
  58. affedersin camnım senden öncrki yorumu yazan bendim ama sonlara doğru dediklerini anlayamadım canım

    YanıtlaSil