Hangisini Seviyorsunuz ?

Patito Mu Antonella Mı ?



Yorumlarınızı Bekliyoruz.

360 yorum:

  1. Patito çok iyi bir kız

    YanıtlaSil
  2. bence ikiside güzel, ikisine de hayır demem :)

    YanıtlaSil
  3. tabiki , tek kelimeyle patito en güzeli patito en tatlısıda tabiki...

    YanıtlaSil
  4. antonella daha güzel ama patitonun içi iyi ben patitonun içini beğeniyorum antollanın dış görünüşünü

    YanıtlaSil
  5. tabiikde antonella ya o kıza bitiyorm hrşeym onun resimleryle dolu BRENDA ASNİCAR çok çekici ve şımarık tam bni andırıyo ya çqqq tadlı patito ise iğrennççç ötesi ıyyy :S:S

    YanıtlaSil
  6. bncde antonella çok tatlı ve güzel. patito ise sdece ii eğer kim güzel dersk antonella :D:D

    YanıtlaSil
  7. bence patito... o antonella dan daha iyi ve daha güzel ve çok tatlıı...

    YanıtlaSil
  8. bhence antonila daha güzel

    YanıtlaSil
  9. bence tabiikide patito hiç kimseye bi kötülüğü yok seside güzel ama ben matiye asıgım asıkkk nolur beni matiyle tanıstırınnn neolurrr

    YanıtlaSil
  10. antonella güzel ama kötü biri patito tatlı gzel ve iyi bri

    YanıtlaSil
  11. tabiiki de antonella güzel.patito bence fazla çirkin.

    YanıtlaSil
  12. bnce patito çok saf ama antonella yani brenda asnicar müthiş bi kız

    YanıtlaSil
  13. Antonella çk tatlı ama cins yhaa :D Patito çk çirkn ama çk ii biri ..

    YanıtlaSil
  14. Anto çok güzel,patito iyiylik meleyi.

    YanıtlaSil
  15. bencede patito çok iyi bir kız ama antonella da çok gggüzel .....harika..bi kız ama bende matiyle breber bu roldeyken içi iyi bir kiz yani patito beraber olmeli.oyle bi çocuğa böyle bi kiz yakişir.........BENCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    YanıtlaSil
  16. BNCE ANTONELLA ÇNKÜ SEVGİLİSİ MATİ YAKIŞIKLI KNDİSİ GZL PATİTO MALIN TEKİ

    YanıtlaSil
  17. bence patito güzel antonella patitonun rolünde
    olsaydı kimse onun yüzüne bakmazdı bide mati
    patito ile sevgili olmalı çünkü birbirlerine çok yakışıyorlar

    YanıtlaSil
  18. şu anki haliyle antonella güzel

    YanıtlaSil
  19. bn ce patıto kat kat gzl gercek haliylede çirkin haliylede mati onla çıkmalı mutlaka

    YanıtlaSil
  20. antonella çok güzel bir kız patito diyenler nasıl diyor anlamadım o kız tam bir çirkin ördek yavrusu antonella nın şarkısı daha güzeldi hem patito hile yaptı şarkıyı da kendileri yazmadı antonella kazanmalıydı haksızlık oldu leandro çok alçak biri evlenicek hala carmen in peşinde

    YanıtlaSil
  21. bence yanlış düşünüyorsun antonella çok güzel o kızın hastasıyım fakat patito çok iyi çok temiz kalpli .. keşke orda kendisi söyleyebilseydi şarkıyı....

    YanıtlaSil
  22. patito tabiki deeee ..... :D:d çok güzelsin keşke bu yorumları okuyabilseniz

    YanıtlaSil
  23. patitonun gerçek resimlerine bakın arkadaşlar bnim facemde war burda koyulan reimler çirkin olabilir patito çok güzel bir kız tabiki içide ama patito hırıstiyanmı.?

    YanıtlaSil
  24. Antonella güzel olabilir ama patito gerçekte çok güzel ilk başta çirkin patito ama sonradan güzelleşecek Hem içi hemde kendisi güzel Kesinlikle patito :)

    YanıtlaSil
  25. bence patito yani laura en güzeli ve en iyisi...mati ve guido çok yakışıklı hayranım bunlara antonella da güzel ama patito nun gerçek halide çok güzel.. hrzaman hiç kaçırmadan izliyorum sizi çoooooooooooook seviyorum...patito,matias,antonellanın,guido ve matinin kardesinin josefinanin hayranıyım...I love you...

    YanıtlaSil
  26. ANTONELLA TABIKIDEE

    YanıtlaSil
  27. ya saçmalamayın patitonun neresi güzel antonella taş gibi

    YanıtlaSil
  28. tabiki antonella o kıza hastayım

    YanıtlaSil
  29. patitoNun geRçek hali tbi Ki daha güzeL sadece makyajLe çirkinLeştirioLar burdads resmLeri wR zatenn .. PaTiTo xD

    YanıtlaSil
  30. brenda asnicar

    YanıtlaSil
  31. bence antonella daha güzel ama patitoda çok iyi yinede ben antonella diyorum

    YanıtlaSil
  32. antonella nın tavırları,hareketleri,dış görünüşü falan çk güzel ama patito da çk masum ve iyi. telleri ve gözlüğü çıkarsa o da güzel.

    YanıtlaSil
  33. berhaba benim adım nazlı ve antorella çok iyi ve beni ona benzetiyorlar ama bence patito iyi kalpli ve antorellyı ise seviyorum yinrde

    YanıtlaSil
  34. tek kelimeyle tabiki patito.

    YanıtlaSil
  35. film de tabiki anto ama resimlerine bakınca patito daha güzel...

    YanıtlaSil
  36. tabikide antonellaa

    YanıtlaSil
  37. Bu da soru mu tabiki antonella♥

    YanıtlaSil
  38. şu iki sene önce olsa hiç düşünmeden patito derdim ama düşünüyorumda kötü rolü olnamak daha zor.şarkı bakımından her ikiside süer .tabi türkçesi uyduruk geliyor.bu düşünceler sonucunda karar verdim ki ikiide eşittir

    YanıtlaSil
  39. bence antonella çok güzel patito çok saf ve salak PATİTO ANTONELLANIN YERİNE GEÇSEYDİ KİMSE ONA BAKMAZDI BENCE

    YanıtlaSil
  40. filmdeki en güzel ve en tatlı antonella...

    YanıtlaSil
  41. bence patito çünkü patito gözlüklerini diş tellerini çıkarsa çok güzel bir kız oluyo ve saçlarını açık bıraksa bence antonella kendini bilmez

    YanıtlaSil
  42. antonella çok güzel bir kız patito diyenler nasıl diyor anlamadım o kız tam bir çirkin ördek yavrusu antonella nın şarkısı daha güzeldi hem patito hile yaptı şarkıyı da kendileri yazmadı antonella kazanmalıydı haksızlık oldu leandro çok alçak biri evlenicek hala carmen in peşinde seni seviyoruz antolenna sen çok tatlı ve güzelsin ister iyi ister kötü ol sen kalbimizdesin

    YanıtlaSil
  43. antoneLLa ! ya Da patito
    ikisiDee :D

    YanıtlaSil
  44. bnce patito çok iyi bir kız antopnella cadı pisliğin teki

    YanıtlaSil
  45. tabiikde antonella ya o kıza bitiyorm hrşeym onun resimleryle dolu BRENDA ASNİCAR çok çekici ve şımarık tam bni andırıyo ya çqqq tadlı patito ise iğrennççç ötesi ıyyy :S:S

    YanıtlaSil
  46. patito daha güzel

    YanıtlaSil
  47. tabıkıde antonella spr kız yha hAStayım kıza coq qusel sarkıları da sprr coqqq qusel coq sewıom onu!!!!

    YanıtlaSil
  48. bence güzellik olarak bakılırsa antonella ama iyilik derseniz ikiside(gerçek hayatta)

    YanıtlaSil
  49. ciddi olamazsınız tabiki las divanas ohy çok tatlı

    YanıtlaSil
  50. gercek hayata antonrlla da iyi birsi ve ben tabikide antonnnellai secior ve anto bence daha guzel anto anto anto

    YanıtlaSil
  51. Filmde düşünürsek diğerlerine göre daha güzel Antonela.
    Patito gerçekte Antonella gibi herkes tarafından sevilen eşit bir güzelliğe sahip.Yani güzellik ayrımı yapmak için bana göre bir sebep yok.

    YanıtlaSil
  52. tabi ki anto yani patito çok ezik ve saf ayrıca çok da çirkin

    YanıtlaSil
  53. bence patito daha güzel

    YanıtlaSil
  54. patitoyu nasıl güzel ya çirkin ördek yavrusu antonella ondan bin kat daha güzel ve gerçek hayatta da antonella çok ii biri

    YanıtlaSil
  55. antonella tabikide çok güzel bir kız bence !!!

    YanıtlaSil
  56. KesinLikLee Antoo ! Patitoo İyi Bi Kızsınn . Ama Eziksiin ~
    Antoo . Herkes Beni Sana Benzetiyo .)

    YanıtlaSil
  57. bence antonella daha güzel

    YanıtlaSil
  58. patito hiç düşünmesiz

    YanıtlaSil
  59. bence antenolla güzel.......

    YanıtlaSil
  60. ya arkadaşlar patito çirkin ördek yavrusu olmasına rağmen çok iyi siz neden antonellayı seçiyosun uzki artık cumartesi pazarçıkyomus dert etmeyin hiç güzelliğine baarakmı arkadaş seçiyosunuz siz ama ben josefina yı cokkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum aslında katarina cokkk iğrenç aranızda onu seven varsaaaaA SALAKKKKKKKKK TIRRR hose patito yani laura esquivel sizi çokkk sevyorum bide matiaaaaaasssssssss ama o ayrııı

    YanıtlaSil
  61. tabikide antonelle patito denen o çirkin ördek yavrusunu arjantin sularında boğacağım:)

    YanıtlaSil
  62. yha aslında gerçek hayatta patıtoda chok güzel.antonella brz sımarık yok yok baya bi.inanın patıto saf kız rolunu oynamasaydı onun içinde aynı seyler düşünülürdü :S :S

    YanıtlaSil
  63. bn antonella bnce ama bn matiasa bitiyorum

    YanıtlaSil
  64. bn ce patito çok şeker o(:cnm bnm

    YanıtlaSil
  65. SENİ COKK SEVİYORUM COOK TATLISIN PATİTO

    YanıtlaSil
  66. brenda asnicar çok güzel ama çok ta kendini beğenmişşşşşşşş

    YanıtlaSil
  67. bende antonella daha tatlı sevimli ve güzel ama patitoda iy bir kız yani seçimsiz kaldım ama antonellayı daha daha çok seviyorum şarkılarıda güzel bu yüzden antonellayı beyeniyorum

    YanıtlaSil
  68. tabikide antonella .. patitonun neresi güzel yaaaaaa.. çirkin aptal salak patito.. anto çook güzel..
    MATİAS seni çoook seviyorum

    YanıtlaSil
  69. bendje patito tartishmasiz daha iyi ve daha tatli antonela`yin dish gorunushu guzel ama ici kotu

    YanıtlaSil
  70. hepiniz haksızsınınızzzzzzzzzz en güzeli antu ve kıvırcık saçlı kızzz

    YanıtlaSil
  71. sen aptal mısın en güzeli hose diğil ismini bile bilmiyosun aptal tabiki de en güzeli ato ve de patito geri aptal

    YanıtlaSil
  72. bence anto çok güzel o kıza bitiyorum patito çok iyi ama anto çok güzel onun gibi olmak isterdimm

    YanıtlaSil
  73. bence antonnella daha güzel

    YanıtlaSil
  74. bence herkespatito nun filimdeki kılıgına aldanıyor gerçek hali antonellaya 1000 basar

    YanıtlaSil
  75. patitonun gerçek hli çk gzl...

    YanıtlaSil
  76. bence antonella güzel

    YanıtlaSil
  77. bence her ikiside güzel

    YanıtlaSil
  78. tabikide antonella.aşkım benimmmmm.çok tatlı.patito diyenlerede antonella kapak olsun.

    YanıtlaSil
  79. bence hayataki en tatlı insan patitodur antonella diyenlere patito kapak olsun

    YanıtlaSil
  80. patito yu nasıl seviyosun ya patito dizide iyi olabilir ama antonella da gerçek hayatta çok iyi biri antonella kapak olsun sana patito her haliyle çirkin ah keşke ölsede kurtulsak patito dan tabiki patitoyu destekleyenler de çok çirkin heralde kendileri gibi çirkinleri seviyorlar

    YanıtlaSil
  81. bnce patito çok şirin bir kız he bu arada sende saçmalamışşın patito bas roll oyuncusu

    YanıtlaSil
  82. bence atonella güzel keşke ablam ollsaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  83. antonella güzel kız ama patito kadar değil

    YanıtlaSil
  84. bn ce antonella salakkkk bir kız nefret ediyom ondan patito iyiiiii güzellllll ve sesiiii muhteşemmmmm eee yaniii ne olsun

    YanıtlaSil
  85. ben patitoyu beğemyrm

    kesinlikle anto.......

    YanıtlaSil
  86. ben antonellayı beğeniyorum ve o kız olmak isterdim

    YanıtlaSil
  87. bence patito ve antonella

    YanıtlaSil
  88. Patrişya (Patito) çok iyi yürekli bir kız.
    Antonella çok güzel sempatik bir kız.
    Ben ikisinide seviyorum. :D :)

    YanıtlaSil
  89. bence antonella güzel

    YanıtlaSil
  90. Aslında ikiside çokk güzeller
    AntoNeLLa çokk güzelll Patito feo çokk tatLı oda çokk gzl o yüzden yorum yapmak çok zor vaLLa

    YanıtlaSil
  91. walla bence ikiside güzel ama patito daha güzel

    YanıtlaSil
  92. patito benim aşkım tek kelimeyle patito gerçek haline baksanıza kainat güzeli harika bi kız hele hele patito antoya bin BASAR BE SESİDE ÇOK GÜZELLLLLLLLLL....

    YanıtlaSil
  93. bence en güzeli fatito

    YanıtlaSil
  94. her ikiside çok güzel

    YanıtlaSil
  95. ßrenda asnicar(antonella)bence dünya güzeli çekici ve şımarık aynı zamanda da tatlı o herhaliyle güzel iyi de olsa kötü de olsa yaptığı giydiği herşey yakışıyor.Ne yapsa bunu tatlı bir şekilde yaptığı için kötü olduğunu farketmiyosun.
    ayrıca havalı ve çok güzel dans edip şarkı söylüyor.
    paito(laura esquivel)ise çok çirkin safta değil. patitonun hareketleri sinirimi bozuyor dansları ve şarkılarıda çok çocukça bence
    SENİ SEVİYORUM BRENDA ASNICAR (ANTONELLA)

    YanıtlaSil
  96. patito saçını açmıyo hem saçlarım iğrenç diyo hmde açmıoyo mal ama yinede antello daha güzelllllllllllll patitoya bin basar!

    YanıtlaSil
  97. tabiki de anto.. patito güzel değil ama temiz kalpli iyi biri ama hem güzel hemde iyi biri olsaydı tabi ki de patito

    YanıtlaSil
  98. şu patito göz zevkimi bozuyo (: antonella tbikide ondan çok daha tatlı ve güzel <3 ,p

    YanıtlaSil
  99. bana kalırsa ANTONELLA EN AMA EN GÜZELİ HIH O PATİTO GERİZEKALININ BİRİSİ MAL İŞTE EN İYİSİ ANTONELLA:D

    YanıtlaSil
  100. BİZİM OKULDA DA PATİTOYA BENZER Bİ KIZ VAR AYNI ÇİRKİN ÖRDEK YAVRUSU :D VE BENİ ÇOK ANTONELLAYA BENZETİYORLAR O FİLMİ İZLEYENLERİN TAKLİDİNİ YAPIYORDUK HERKESA BENİ ANTONELLA DİYE SEÇTİ GERÇEKTENDE ANTONELLAYI ÇOOK SEVİYORUM VE KENDİMİ DE ONA BENZETİYORUM ...

    YanıtlaSil
  101. patito daha iyi ve güzel bir kız sadece dizide onu çirkinleştiriyorlar.anto da güzel ama şımarıkın teki ve dizide çok gıcığıma gidiyor.

    YanıtlaSil
  102. Bnce Patito iyi kalpli ama iyi kalplilere saf da denir.Antonella dha gusel ama dizideki rolü kotu ve gercek hayatta patito ve antonellayı karşılastırırsak Antonella:
    Very very very very good-looking.:)
    Patito:
    Ugly:(very demiyorum )

    YanıtlaSil
  103. yukarıdaki yorum filim için gerçek hayatta ikiside güsel bana gore.Yanı benden gusel

    YanıtlaSil
  104. antonella ♥♥

    YanıtlaSil
  105. bence... patito antonelladan daha güzel şarkı sölüyo ama antonella patitodan daha iyi dans ediyo birbirini tutturuyolar güzellik konusunda antonellanın üzerine yok patito sarı örgülü saçları diş telleri ve o kocaman gözlüğü altında bi nur yüzlü kız saklıyo

    YanıtlaSil
  106. bence patito şarkı söylemesile ve iyi kişilikte
    antonelloyu geçer.antonelloda güzellikte onu geçer

    YanıtlaSil
  107. Bnce Anto Cok cok cok güzel ~~ <3
    Patito yu ezer gecer .

    YanıtlaSil
  108. antonella qüzel ama huyu kötü
    patito da qüzel ve çok saf
    ikisinide sewiyorum ayrımcılık yapmıyorum ama benim aşklarım ALAN,,,GUİDO,,,ve MATİAS' DIR

    YanıtlaSil
  109. bence Antonella çok güzel ve harika,ama Patito çok iyi Antonella ona çok kötü davranıyor.

    YanıtlaSil
  110. antonella is the best.come on guys :)

    YanıtlaSil
  111. tabi ki antolellayı.

    YanıtlaSil
  112. patito çoooook güzel antonela çok çirkin nee patito güzel mi?diyen varsa buradaki resimlere bakın o örgüler gözlük ve teller gidince kız 10 numara!

    YanıtlaSil
  113. ı am antonella I really do not like the most beautiful of bencede patito yu

    YanıtlaSil
  114. bence patito feonun en güzel oyuncusu ANTONELLAben onu çok seviyorum ve patitoyu sevenlerden nefret ediyorum o kız tam bir çirkin ördek yavrusuna benziyo filmde en güzel kız BRENDA ASNİCAR

    YanıtlaSil
  115. ben filmin en güzel kız NİCOLE LUİS onu çk seviom patito mal gbi en güzel ya brenda yada nicole

    YanıtlaSil
  116. ay bence patitooooooooooooooooooooooooooooooo seni seviyorum ve matias sen çok ama çok aptalsın niye patitoyu bıraktın o salağa gittin sen antonella patitonun peşini bırak

    YanıtlaSil
  117. bence antonella patitodan daha güzel

    YanıtlaSil
  118. antonella patitodan daha güzel ve sempatik ama patitoda antonella'dan daha iyi bir kız ama antonella patitodan daha çok seviliyor çünkü iyi olduğu için

    YanıtlaSil
  119. tabikide antonella daha güzel :D

    YanıtlaSil
  120. bence patiot ama bıde cın cın saclarını acsa guzel bı topuz felan yapsa bıde gozluk cıkarsa super bı kız olck antonun tipi salak gibi C(:

    YanıtlaSil
  121. Bence Antonella daha güzel ama kötü, ben Patito'yu daha çok seviyorum. PAtito daha iyi bir kız.

    YanıtlaSil
  122. Antonella çok güzel ama ben Patito'yu daha çok seviyorum, Patito'yla Matias çok yakışıyor...

    YanıtlaSil
  123. ceren

    bence patito çirkin
    antonelanın sesi şarkıları çok ama çok güzel
    ben antonelayı beyeniyorum
    hem 1 bölüm de patitonun gurubu hile yapmıştı
    her gün antonelanın şarkısını dinliyorum
    üzgünüm patito

    YanıtlaSil
  124. antonella çok güzel ama patitonun sesi daha güzel antonellanın bi şakısı güzel " las diivinas" ve patito ve matias daha çok yakışıyo. üzgünüm antonella. ve antonella çok kötü.

    YanıtlaSil
  125. Antonella daha güzel bencede. Ama simdiki halleriyle iğrenç olmus Brenda asnicar..
    Antonella hali bence ona daha yakısıyodu. simdi çok çirkin.. Patitonun simdiki hali bile ondan daha da güzel :(

    YanıtlaSil
  126. arkadaşlar sizi öldürürüm ben brenda ansnicar ın yani antonellanın en nen en en en en büyük hayranıyım ve ben brenda için arjantine gittim ve ispanyolca ve ingilizce kurslarına gittim dans kursları aldım ayrıca brendaylada görüştüm patito feo nun setinde beraber şarkı söyledik ben bu mesajı arjantinden atıyorum ve brenda bu mesajı atarken i brenda yanımda ve patito diyenlere çok sinirli ayrıca brenda rol için şımarık ve kötü herhalde filmi gerçek sananlarda gerizekalı ve brenda çok iyi ve misafir perver bana birsürü hediye aldıııı şimdi patito mu güzel yoksa antonellemı?salaklar(yani patito diyenler).....

    YanıtlaSil
  127. aykut bence patito çok güzel şarkı söylüyar vede patito filmin baş rol oyuncusu.

    YanıtlaSil
  128. Brenda Asnicar8 Şubat 2011 09:49

    Saludo a todos ustedes Brenda Asnicar, pero es que me conoces como antonella (L)

    YanıtlaSil
  129. sanki biz görmedik vede o arjantinde değil ispanyada salak

    YanıtlaSil
  130. yaaaa ben antonella,ya bayılıyorum o tipsizi napıcazya

    YanıtlaSil
  131. bence ikiside çok güzel

    iki sinide çok seviyorum...

    YanıtlaSil
  132. bence antonella,patito.matias,hose ve diğerleri hepside süper ama antonellaaaaaa hepsinden daha güzel şeker tatlı ve çok sexi benceeee

    YanıtlaSil
  133. ikiside birbirinden farklı özellikleri var.İnsanları oldu gibi kabul edin.Bence 2'side güzel.Ama sizin fikrinizi bilemem

    YanıtlaSil
  134. bencede 2side süper 2 side coq quzel sarkılar söylüyolar... zaten ilerki bölümlerde ikisi en iyi arkadas oluo

    YanıtlaSil
  135. BENCE PATİTO ANTONELLADAGÜZEL AMA HAVALI BİRİSİ

    YanıtlaSil
  136. tabiiilki de antonelle nicolas la müthiş olmuşlar matias da salağın teki yani patitoyla uyumlular .d

    YanıtlaSil
  137. ANTONELLA film de süper ama gerçekte patito çok güzel ve mati o kadar yakışıklı değil guodo mu ne o daha yakışıklı

    YanıtlaSil
  138. ANTONELLA ÇOK YAKIŞIKLI GUIDOYA BAYILIYORUM

    YanıtlaSil
  139. tabi iki antonella çok güzel kesinlikle antoyu seçiyorum aslında bunun tartışması bile yapılmamalı çünkü antonella nın kazanacağı balli

    YanıtlaSil
  140. bence patito çok iyi bir kız ben onu çooooooooooooook seviyorum antonella çok kötü aslında hepiniz veya bütün iyiler patitoyu seçin bnce o çok masum bi kız patitoyu sevenler patitoyu seçsin çünkü o çok tatlı bi kız onu çoooooook seviyorum :))))))))))

    YanıtlaSil
  141. Antonella Tabiki :)

    YanıtlaSil
  142. Antonella tabiki...

    YanıtlaSil
  143. Yaşasın Antonella...

    YanıtlaSil
  144. Antonella en güzelleri patito kötüü çirkin kızz patoo yani ANTONELLA ÇOKK GÜZELL

    YanıtlaSil
  145. YAŞASIN ANTONELLA SENİ SEVİYORUMMM

    YanıtlaSil
  146. tabi iki antonella çok güzel ANTONELLAAAAA

    YanıtlaSil
  147. Patito nun neyini sewiyosunuzzz iğrenç antonella da güzell

    YanıtlaSil
  148. Antonella çok tatlı
    tabiikde antonella ya o kıza bitiyorm hrşeym onun resimleryle dolu BRENDA ASNİCAR çok çekici ve şımarık tam bni andırıyo ya çqqq tadlı patito ise iğrennççç ötesi ıyyy :S:S..
    bncde antonella çok tatlı ve güzel. patito ise sdece ii eğer kim güzel dersk antonella :D:D
    bhence antonila daha güzel
    tabiiki de antonella güzel.patito bence fazla çirkin.bnce patito çok saf ama antonella yani brenda asnicar müthiş bi kız
    Anto çok güzel antonella çok gggüzel .....harika..bi kız
    BNCE ANTONELLA ÇNKÜ SEVGİLİSİ MATİ YAKIŞIKLI KNDİSİ GZL PATİTO MALIN TEKİ
    şu anki haliyle antonella güzel
    antonella çok güzel bir kız patito diyenler nasıl diyor anlamadım o kız tam bir çirkin ördek yavrusu antonella nın şarkısı daha güzeldi hem patito hile yaptı şarkıyı da kendileri yazmadı antonella kazanmalıydı haksızlık oldu leandro çok alçak biri evlenicek hala carmen in peşinde
    bence yanlış düşünüyorsun antonella çok güzel o kızın hastasıyım
    ANTONELLA TABIKIDEE
    ya saçmalamayın patitonun neresi güzel antonella taş gibi
    tabiki antonella o kıza hastayım.
    anto tbki de
    bence antonella daha güzel ama patitoda çok iyi yinede ben antonella diyorum
    tabikide antonellaa
    Bu da soru mu tabiki antonella♥
    filmdeki en güzel ve en tatlı antonella...
    antonella çok güzel bir kız patito diyenler nasıl diyor anlamadım o kız tam bir çirkin ördek yavrusu antonella nın şarkısı daha güzeldi hem patito hile yaptı şarkıyı da kendileri yazmadı antonella kazanmalıydı haksızlık oldu leandro çok alçak biri evlenicek hala carmen in peşinde seni seviyoruz antolenna sen çok tatlı ve güzelsin ister iyi ister kötü ol sen kalbimizdesin
    tabiikde antonella ya o kıza bitiyorm hrşeym onun resimleryle dolu BRENDA ASNİCAR çok çekici ve şımarık tam bni andırıyo ya çqqq tadlı patito ise iğrennççç ötesi ıyyy :S:S
    tabıkıde antonella spr kız yha hAStayım kıza coq qusel sarkıları da sprr coqqq qusel coq sewıom onu!!!!
    tabi ki anto yani patito çok ezik ve saf ayrıca çok da çirkin
    patitoyu nasıl güzel ya çirkin ördek yavrusu antonella ondan bin kat daha güzel ve gerçek hayatta da antonella çok ii biri
    antonella tabikide çok güzel bir kız bence !!!
    KesinLikLee Antoo ! Patitoo İyi Bi Kızsınn . Ama Eziksiin ~
    Antoo . Herkes Beni Sana Benzetiyo .)
    bence antonella daha güzel bence antenolla güzel.......
    bn antonella bnce ama bn matiasa bitiyorum
    tabikide antonella .. patitonun neresi güzel yaaaaaa.. çirkin aptal salak patito.. anto çook güzel..


    ""TÜM BU YORUMLARI YAZANLARI VE BANA YAZMASI ZORGELİP EKLEMEDİKLERİME TEŞEKKÜRLERR!!
    I LOVE YOU ANTONELLA ""

    YanıtlaSil
  149. antoneLLa havalı kızz süperr

    YanıtlaSil
  150. tabikiside patiyo

    YanıtlaSil
  151. tabiki de ANTONELLA...

    YanıtlaSil
  152. Tabiki Antoella çok gsl kız ya bayılıom kıza

    YanıtlaSil
  153. ikiside çok güzel ama patito'nun saçları açık, mini etekli, gözlüksüz ve diş telleri olmadığında patito daha iyi

    YanıtlaSil
  154. bence antonella

    YanıtlaSil
  155. Tabikide patito ben ona hayranım umarım onunla tanışırım. Hosefinada hiç fena deiğil Antoella çok şımarık.

    YanıtlaSil
  156. tabikii de antonella daha güzel

    YanıtlaSil
  157. tartışmaya ne gerek var antonella daha güzel

    YanıtlaSil
  158. bence antonella çok güzel bir kızzzz ama patitonunda gerçekteki hali çok güzel yani ikiside çok güzelll

    YanıtlaSil
  159. tabikede bennn yani antonella

    YanıtlaSil
  160. AntoNella Süper =)

    YanıtlaSil
  161. ikisi de harika ama filimde antonella gerçekte patito:)

    YanıtlaSil
  162. bnce antonella elbette çünkü antonella dizinin sonuna doğru ii bir kız oldu ve çoqqqqqq güzel bi kızzz

    YanıtlaSil
  163. bence tek kelimeyle ANTONELLA

    YanıtlaSil
  164. patitoyu beğenenler çok salak.ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn çirkin ve ağlak o.gerçek haliyle bile çirkin.patitonun gerçek haline antonella bin basar tabii ikide.patito kimse olamaz.allah onu neden yarattı belli değil.en çirkin ptito.hatta filmde olmassa film daha güzel olur.patitoya bokkkkkkkkkkkkkkkkkk.sevimsiz çirkin salak mızmız ağlak bok.en güzel antonella

    YanıtlaSil
  165. hayır arjantinde çekiliyor gerizekalı

    YanıtlaSil
  166. patıto ve antonella kıyaslanamaz patıto bok antonella çok güzel senleyim antonella josefinanın çok tatlı olduğunuda söyleyeyim

    YanıtlaSil
  167. ikisideeeeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  168. bence jose ikisindende daha güzel en yakışıklılarıda guido bence ikisi birlikti olmalı ama patito veya anto derseniz tabiki patito çünkü patito çok iyi yürekli

    YanıtlaSil
  169. antonella bence süper bir kız çok iyi kalpli bide :))))))))))))))

    YanıtlaSil
  170. tabi antonella bu soru mu

    YanıtlaSil
  171. patito ve antonella kıyaslanmas ki salak.ama patito bok haklısın

    YanıtlaSil
  172. matyas sapık.birine sesi yüzünden aşık olunmaz

    YanıtlaSil
  173. allah patitoyu neden yaratmış?ama çoooooook büyük
    hata yapmış.patitoyu da ki (yu)yu ayırmadın.çünkü ben salak mızmız sapık manyak aptal götü yeşermiş çirkin aptal geri zekalı özenti eşek katır hıyar budala at suratlı çirkinlerin isimlerini asla ama asla ayırmam.o kadar aptal ki!onun çirkimliği beni çoook sinir ediyor.ya gerçek hali de bok gibi.onu beğenenler çok çirkinler.çünkü güzel biri asla ama asla patitoyu beğenmez.ama doğa etsinler ki patitodan çirkin olamazlar.ve bence patitoyu beğenip antonella'yı beğenmiyenler anto 'yu kıskanıyor.ne de olsa patito asla güzel olamıyacak.hatta patito ve güzel kelimeleinin aynı cümlede kullanılabildiğini düşünemiyorum.şimdi onu izliyorum.yani o salakı izliyorum.acayip salak.ne bileyim.onun salklığı...anlatarak bitmez.patitoyu sevenler akıl özürlü. Aynı patito gibi.özürlü patito.ne özürlü derseniz herşey özürülü.hemde kesinlikle.bok patito.emmaya gelince... en az patito kadar özürlü.çok önemli birşey rica eedicem.lüüüüüüüüüüüüüütfen emmayı filmden çıkarın.filmde ölsün sonra cesetni bir yere atsınar.ve yüzünü çooooooooooooooooooooooooook çirkin yapsınlar.diş teli takın gözlük takın saçlarını patito gibi örün.

    YanıtlaSil
  174. içi iyi olmayanın dışı kainat güzeli olsa kaç yazar...tabikide patito.

    YanıtlaSil
  175. BENCE ANTONELLA GÜZEL AYNI BN ÇOK ŞIMARIK BİR KIZ O YÜZDEN

    YanıtlaSil
  176. antnella patitoya dört çeker!süper güzel kız

    YanıtlaSil
  177. antonella ile çıkmak isterim

    YanıtlaSil
  178. bence ikiside güzel, ikisine de hayır demem :)

    YanıtlaSil
  179. ben patitonun en son bölümünü izledim. patito çok kötü haldeydi.bu arada hiç ema yı görmedim. o salak ne oldu.aman aman sakın onu almayın.sete girmeye çalışırsa ezikleri almıyoruz deyin.hatta ben patitoya bir şarkı yazdım:yok yok yok istemem yok.patito gibi ezik olmak.yok yok yok istamem yok onun gibi kokmak.yok yok yoook.ben ben ben isterim ben antonella gibi olmak ben ben ben isterim ben patito nun suratında zıplamak.ee ezik patito öyle salak ki ölür gider saak patito.şarkımı hep söylüyorum.çook güzel değil mi? neden patito bu kadar cesurlaştı.cesurluğunu azcık indirin.bu kadar cesur olunca edepsiz oluyor canım.yani bana katılmıyormusunuz yani? yorumum biraz uzun mu oldu? yok canım .satıp tam 32 yorum geri giderseniz bir yorum göreceksiniz.benim hedefim onun kadar hatta çoooooooooook daha çook uzun yazmaya çalışıyorum.ve benden uzun yazanın da olmasını istemiyorum.ama olursa ben de şimdi uğraştığım gibi uğraşıp daha uzununu yazarım.sonra bu iş böyle deveam eder.ama biz salak patitodan bahsederim.sonraki bölümde neolacak?ama neden hep patito ile antonella arkadaş kalmıyorlar ki.tabi antonella da biraz salak çünkü patito ile arkadaşlık ediyor yani.değil mi ama?şimsi burdan yorumumun uzunluğunu göremiyorum ama çok uzun olduğunu aşağı yukarı giderek görebiliyorum.ama o kızın ki kadar uzun mu tam bilmiyorum.neyse sanırım bunu yayınlanınca görebilirim baybay

    YanıtlaSil
  180. bence antonella çok güzel patito ise temiz kapli ama biraz çirkin kalbini kırmak istemem ama patito gerçek dünyada çok güzel ama ben ikinizide tutuyorum bence antonella ve patitoyla ikisi tam bir güzellik ses dalgası olurlar seni matias sende çok güzel oyuncusun bay bay

    YanıtlaSil
  181. antonella iyi birisi çünkü kötülük yaptıktan sonra onunla arkadaş oldular ama antonella kaza geçirdi o çok iyi birisi bence ve makyajsız halide güzel
    patito çok iyi ama çok çirkin antonella ise süper ve bir yıldız ışığı var ayrıca hablan de mi şarkısıda bütün şarkıları kadar güzel

    YanıtlaSil
  182. tabki antonella..
    patito nun neresini beğeniyorsunuz iğrenç bencee !

    YanıtlaSil
  183. tabiki de patito sana bayılıyorummmmm

    YanıtlaSil
  184. bence gerçek hayatta her ikiside çok güzel ama tvde anto pato'ya bin basar dış görünüş olarak anto iç görünüş olarak pato tabi hoseyide unutmamak gerekir onun içide dışıda çok gzl bn hoseyi seçiyorum ankette olmasa bile

    YanıtlaSil
  185. antonella gerçekten çok güzel bir kız çok güzel şarkı söylüyor patito da güzel bir kız ikisi de güzel seni çok seviyorum antonella

    YanıtlaSil
  186. adimı ne yapcan14 Haziran 2011 10:29

    söyliyimli antonella(brenda asnicar) gerçekte kötü bürü deil ve ayrıca son bölümlere bakılınca öok ii biri oluyo o en süperi pia ise ikince lusiana ve sonra vede ancak en sonde patito çünkü o iğrençlerin iğrenci bir kız öö gerçek(telsiz ve gözlüksüz hali) hali bile antonelladan daha iğrenç en güzeli antonello (çünkü o bir divinas)

    YanıtlaSil
  187. Antonella tabiki

    YanıtlaSil
  188. tabiki antonella patito çirkin ördek yawrusu gibi bişeyy.. hem film dışında yani patitonun gercek halide iğrenç her türlü antonella patitonun agzı kocaman o bir ördek antonella seni ççççççooookkkkkk sewiorm :) :)

    YanıtlaSil
  189. bence patito güzel gerçek hayatta film de ise biraz güzel antonella her zaman güzel patito yu ve antonelyayı çok seviyorum.

    YanıtlaSil